با ۹۷ % رضایت مندی

هشتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸ کد : ۲۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۱
هشتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در شرایط ویژه و سرمای زمستان قوچان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، دکتر داود فربد نماینده تام الاختیار آزمونهای سازمان سنجش در قوچان گفت:
هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در شهرستان قوچان با حضور 3131 داوطلب (پنجشنبه 1412 نفر، جمعه 1719 نفر) در دو روز پنجشنبه و جمعه 11 و 12 دی ماه، در دو دانشگاه صنعتی قوچان و دانشگاه آزاد اسلامی قوچان و با حضور داوطلبان شهرستان‌های قوچان، درگز، چناران و گلبهار برگزار گردید.

دکتر فربد افزود: این آزمون یکی از سنگین‌ترین آزمون‌هایی بود که در طی چند سال اخیر در قوچان برگزار شد و علاوه بر جمعیت زیاد، فاصله اجتماعی صندلی‌ها، تعداد زیاد عوامل اجرایی، شرایط کرونایی و سرمای زمستان قوچان را تواما به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که با تلاش حداکثری و دلسوزانه عوامل اجرایی و بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون با کسب حدود 97% درصد رضایت‌مندی داوطلبان محترم همراه بود که خوشبختانه بالاتر از متوسط رضایت‌مندی در کشور می باشد.

دکتر فربد در ادامه افزود: ناظرین سازمان سنجش و سازمان امور اداری استخدامی کشور نیز از عملکرد حوزه قوچان ابراز رضایت کامل داشتند.

وی در پایان از حمایت‌های ریاست محترم دانشگاه و امام جمعه محترم و از همکاری حفاظت آزمون (حراست) دانشگاه، حوزه‌های مختلف دانشگاه، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قوچان، مجموعه فرمانداری، اداره راه، اتوبوسرانی، شهرداری، اداره برق، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، پلیس راه و کلیه عوامل اجرایی آزمون صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

لازم به توضیح است که در حین برگزاری این آزمون و در روز دوم جناب آقای دکتر بهشتی ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دستجردی امام جمعه معزز شهرستان، جناب آقای مهندس رضازاده سرپرست محترم فرمانداری، جناب آقای مهندس قامتی حراست محترم دانشگاه صنعتی قوچان و جناب آقای مهاجر حراست محترم فرمانداری از نحوه برگزاری این آزمون که در شرایط ویژه و سرمای زمستان برگزار گردید بازدید به عمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور دانشگاه صنعتی قوچان قوچان شهرستان قوچان