ثبت نام پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ورودی بهمن ماه ۱۳۹۹

۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۹ کد : ۲۶۸ اطلاعیه ها اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۲۷۳

با عرض سلام، تبریک ، خوش آمدگویی و آرزوی سلامتی برای تمامی پذیرفته شدگان صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سال 1399 در دانشگاه صنعتی قوچان، بدین وسیله مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع آموزشی دانشگاه صنعتی قوچان به نشانی https://golestan.qiet.ac.ir و ثبت نام حضوری که بر اساس زمانبندی در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد به شرح ذیل اعلام می گردد.

زمان ثبت نام الکترونیکی :  از ساعت 14:00   روز  یکشنبه  مورخ   1399/10/21    لغایت روز چهار شنبه مورخ  1399/10/24

شناسه کاربری  و گذر واژه ورود به سامانه آموزشی گلستان به شرح ذیل می باشد.

شناسه کاربری: کد ملی بدون صفر اول+  U991(مثال U991234567890)

گذرواژه :  کدملی ده رقمی (با صفر اول)

نحوه ارسال اصل مدارک:   از طریق پست به نشانی استان خراسان رضوی-شهرستان قوچان- کیلومتر4 جاده قوچان مشهد دانشگاه صنعتی قوچان کد پستی 9477177870 حداکثر تا تاریخ 99/11/15 ارسال شود.

الف: مدارک لازم برای اسکن ، بارگذاری و ارسال پستی

مدارک ذیل قبل از زمان ثبت نام الکترونیکی توسط پذیرفته شده اسکن و فایل مربوطه در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد.

  1. اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم (ویژه فارغ التحصیلان نظام قدیم آموزش متوسطه)
  2. کارنامه تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل تحصیل(ویژه فارغ التحصیلان نظام قدیم آموزش متوسطه)
  3. اصل مدرک یا گواهی موقت پایان دوره پیش دانشگاهی (دارای مهر و امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی) -ویژه فارغ التحصیلان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی
  4.   اصل کارنامه تحصیلی پیش دانشگاهی (ریاضی‌ فیزیک، علوم‌تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) (دارای مهر و امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی) -ویژه نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی
  5.   اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی موقت ‌‌پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه دیپلم (دارای مهر و امضاء مدیر دبیرستان) ویژه فارغ التحصیل نظام ‌جدید3-3-6
  6.   اصل کارنامه تحصیلی دوره دوم متوسطه دیپلم (ریاضی‌ فیزیک، علوم‌تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) (دارای مهر و امضاء مدیر دبیرستان) ویژه فارغ التحصیل نظام ‌جدید3-3-6
  7. فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) قابل دریافت از دبیرستان محل تحصیل با مهر و امضای مدیر دبیرستان ویژه فارغ التحصیلان نظام جدید3-3-6

  1. تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی برای نظام سالی واحدی و دیپلم برای نظام جدید3-3-6
    جهت درخواست تاییدیه تحصیلی به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به نشانی اینترنتی
    http://emt.medu.ir  مراجعه و نسبت به درخواست تاییدیه تحصیلی اقدام و کد پیگیری را جهت بهره برداری یادداشت نمایید.  
  2. کارمندان دولت اصل‌حکم‌مرخصی‌سالانه‌یاموافقت‌رسمی‌وبدون‌قیدوشرط (دارای مهر و امضاء سازمان متبوع )
  3.  کپی تمام صفحات شناسنامه یک سری
  4. کپی کارت ملی (پشت و رو) یک سری
  5.  4 قطعه عکس 4×3 تمام رخ جدید و پشت نویسی شده
  6.  کپی کارت پایان خدمت یا کارت معافیت سربازی پشت و رو (ویژه برادران)
  7. برای دانشجویانی که مشمول هستند در زمان ثبت نام اینترنتی امکان پرینت نامه درخواست معافیت تحصیلی به صورت الکترونیکی در سیستم آموزشی گلستان از گزارش 5164 برای آنان فراهم گردیده است لذا، دانشجویان محترم نسبت به پرینت نامه مذکور اقدام و به انضمام کپی آخرین مدرک تحصیلی، کپی کارت ملی جهت دریافت معافیت تحصیلی به دفاتر پلیس +10 محل سکونت ارائه و اصل معافیت تحصیلی را همراه سایر مدارک تحصیلی از طریق پست به دانشگاه ارسال نمایند .

 تکمیل فرمهای ثبت نام

  1. تکمیل فرم مشخصات فردی پذیرفته شده در سامانه ثبت نام الکترونیکی (پس از رؤیت و تکمیل، چاپ، امضاء و به همراه سایر مدارک ارسال شود)
  2. تکمیل فرم تعهدنامه آموزش رایگان و تعهدنامه وزارتی (برای دوره های روزانه) (پس از رؤیت و تکمیل، چاپ، امضاء و به همراه سایر مدارک ارسال شود)
  3. تکمیل فرم تعهدنامه ویژه دانشجویان شبانه- نوبت دوم- شهریه پرداز (دوره های مختلف) (پس از رؤیت و تکمیل، چاپ، امضاء و به همراه سایر مدارک ارسال شود)

تذکر: مدارک فوق بایستی حداکثر تا تاریخ 99/11/15 از طریق پست به نشانی استان خراسان رضوی-شهرستان قوچان- کیلومتر4 جاده قوچان مشهد دانشگاه صنعتی قوچان کد پستی 9477177870 ارسال نمایند. بدیهی است ثبت نام قطعی منوط به دریافت اصل مدارک می باشد.

توضیح1: در صورتی که پذیرفته‌شدگان در زمان ثبت‌نام موفق به ارائه گواهی پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید نگردند قبولی آنان لغو می گردد.

توضیح2 : دانشجویان‌ اخراجی‌ آموزشی‌ موضوع‌ ماده‌ 29 آیین‌نامه‌ آموزشی‌ و همچنین‌ دانشجویان‌ دوره‌ کارشناسی‌ که‌ مدرک‌ معادل‌ کاردانی‌ ( اعم از کاردانی ‌عمومی‌) را اخذ نموده‌اند نیز مانند مقررات‌ مربوط به‌ دانشجویان‌ انصرافی‌ پس‌ از تسویه‌ حساب‌کامل‌ با مؤسسه‌ ذیربط و همچنین‌ اداره‌ کل ‌امور دانشجویان‌ داخل‌ و صندوق‌ رفاه‌ دانشجویان‌ وزارت‌ ذیربط و در صورت‌ نداشتن‌ مشکل‌ نظام‌ وظیفه‌ (برای‌ برادران‌) حق‌ ثبت‌نام‌ در رشته قبولی اعلام شده را دارا می‌باشند و منحصراً می‌توانند در رشته‌ای‌ غیر از رشته‌ قبلی‌ خود پذیرفته‌ شوند. بدیهی‌ است‌ این دسته‌ از داوطلبان‌ می‌توانند کلیه‌ تعهدات‌ مربوط را پس‌ از اتمام‌ تحصیلات‌ خود به‌ صورت‌ یکجا به‌ انجام‌ برسانند.
توضیح 3: دارندگان مدرک کاردانی (فوق دیپلم دانشگاهها و موسسات آموزش عالی) که در هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول پذیرفته‌شده‌اند چنانچه ‌در حین انجام خدمت ضرورت (وظیفه عمومی) هستند با ارائه گواهی از یگان مربوط مبنی بر اینکه دوران خدمت

ضرورت(وظیفه عمومی‌) آنان تا تاریخ 31/6/99 (برای هریک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول) به پایان خواهدرسید مجاز به ثبت نام در رشته قبولی اعلام شده می‌باشند.

توضیح4: ثبت‌نام آن دسته از پذیرفته شدگانی که قبلاً با استفاده از امکانات دولتی ( هریک از رشته‌های تحصیلی تحت پوشش آموزش رایگان) تحصیلات خود را در رشته‌ای به اتمام رسانیده‌اند، در همان مقطع قبولی قبلی و در همان ‌دوره (روزانه) امکان‌پذیر نمی‌باشد. این قبیل از پذیرفته‌شدگان در صورت تمایل مجاز بوده‌اند برای دورة نوبت دوم (شبانه) در همان مقطع متقاضی شوندو یا درصورت قبولی در دورة روزانه، می‌توانند با پرداخت شهریه همانند دانشجویان دورة نوبت دوم (شبانه)، در رشته مربوط ادامه تحصیل دهند.

توضیح5: داوطلبانی که با استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح پذیرفته ‌شده‌اند در زمان ثبت‌نام نیازی به ارائه تائیدیه سهمیه ثبت‌نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تایید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می‌باشد.

تذکرات‌ مهم

1ـ معدل‌ دیپلم و پیش دانشگاهی پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) جداً خودداری خواهد شد.

2- نظر به اینکه پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ثبت نامی از طرف داوطلبان به این سازمان باشد) می‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را به دانشگاه ارائه نمایند داوطلبانی که دارای مغایرت معدل می‌باشند می‌بایست وضعیت نهایی خود را از دانشگاه محل قبولی پیگیری نمایند.

3ـ از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 31/06/1399‌ از دوره پیش دانشگاهی(نظام قدیم) یا دیپلم(نظام جدید) فارغ‌التحصیل نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

4ـ در هر مرحله‌ از آزمون (ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

*یادآوری مهم :دانشجوی گرامی با توجه به اینکه اداره آموزش از تحویل هر گونه مدرک به دانشجو در طی مدت تحصیل معذور است لذا توصیه می گردد دو نسخه کپی و فایل الکترونیکی مدارک اسکن شده را جهت نیاز در موارد ضرورت همراه خود داشته باشید.

نکته مهم: انتخاب واحد کلیه دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشکده و بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد.