اطلاعیه درخواست تمدید سنوات تحصیلی

۲۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴ کد : ۲۷۴ اطلاعیه ها اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۹۳۸

به اطلاع می رساند کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1394 و ماقبل و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی مهر 1396 و ماقبل که تا پایان بهمن 1399 فارغ التحصیلی نمی شوند حتی اگر فقط درس پروژه یا پایان نامه مانده باشد و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی که با احتساب ترم مهر 1399، 4 ترم مشروطی یا بیشتردارند و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که با احتساب ترم مهر 1399، 2 ترم مشروطی یا بیشتردارند ضروری است تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی جاری نسبت به درخواست تمدید سنوات تحصیلی یا بازگشت به تحصیل از طریق سامانه سجاد به نشانیhttps://portal.saorg.ir  اقدام نمایند.

نکات مهم:

  • اگر تاکنون در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اید ابتدا ثبت نمایید و سپس از منوی خدمات- اداره کل امور دانشجویان داخل-کمیسیون موارد خاص جهت درخواست تمدید سنوات و یا بازگشت به تحصیل برای دانشجویانی که با احتساب ترم قبل تعداد ترم های مشروطی برای مقطع کارشناسی 4 ترم یا بیشتر  و برای مقطع کارشناسی ارشد 2 ترم یا بیشتر می باشد درخواست بازگشت به تحصیل را بدهند.
  • دانشجویان محترم لازم است مبلغ 35000تومان به شماره حساب 425299611 نزد بانک تجارت به نام معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد واریز و تصویر فیش را در هنگام درخواست در سامانه سجاد بارگذاری نمایند.
  • پس از تایید درخواست توسط کارشناس آموزش، مدیرآموزش، کارشناس کمیسیون موارد خاص دانشگاه و دبیر کمیسیون موارد خاص دانشگاه مجددا درخواست به دانشجو جهت پرداخت مبلغ 13000تومان که به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجاد انجام می شود برگشت داده می شود. لازم به ذکر است در صورت عدم پرداخت مبلغ مذکور پرونده به کمیسیون استانی ارجاع داده نمی شود.
  • دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند پس از اعلام رای کمیسیون موارد خاص استانی لازم است از اداره آموزش نامه درخواست تمدید معافیت تحصیلی دریافت نمایند و مجوز تمدید سنوات از دفاتر پلیس +10 اخذ و تحویل اداره آموزش نمایند.
  • راهنمای نحوه ثبت نام در سامانه سجاد در سایت مذکور موجود است.
  • بدیهی است دانشجویانی که جهت تمدید سنوات آموزشی، معافیت تحصیلی و مجوز بازگشت به تحصیل جهت دانشجویان مشروطی اخذ ننمایند عواقب ناشی از آن به عهده شخص دانشجو می باشد.