به صورت غیر حضوری و وبینار برگزار گردید؛

مراسم گرامیداشت روز معلم و استاد در دانشگاه صنعتی قوچان

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۱:۰۱ کد : ۳۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۷۷
مراسم گرامیداشت روز معلم و استاد در دانشگاه صنعتی قوچان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، بزرگداشت روز معلم در دانشگاه صنعتی قوچان و با حضور جناب آقای دکتر بهشتی ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر عقیل فرزانه مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، جناب آقای دکتر آیتی معاونت محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر جلیلی قاضی زاده معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی قوچان به همراه تعدادی از مدیران و اساتید این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که به صورت مجازی برگزار گردید جناب آقای دکتر بهشتی ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای کلیه اساتید محترم که به صورت حضوری و غیر حضوری در جلسه حضور داشتند گفت: روز معلم و استاد را خدمت تمامی اساتید محترم دانشگاه صنعتی قواچان تبریک عرض می نمایم.

وی در ادامه اظهار گفت: امیدواریم به زودی شرایط به سمتی پیش برود که شاهد از بین رفتن ویروس کرونا باشیم و دانشجویان عزیز در دانشگاه حضور یابند و کلاس ها به صورت حضوری باشد.

دکتر بهشتی در ادامه تصریح کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا شرایط برای تدریس و آموزش بسیار متفاوت شد و دانشگاه صنعتی قوچان نیز در همین مسیر  تمام تلاش خود را داشت تا بتواند بهترین شرایط ممکن را ایجاد کند و بر همین اساس هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز برای آموزش به صورت مجازی تخصیص داد.

در ادامه این مراسم جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر عقیل فرزانه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک روز معلم گفت: جایگاه آموزش و عالم بسیار جایگاه مهم و ویژه ای است و به همین دلیل در قرآن کریم نیز بارها به جایگاه علم و آموزش اشاره شده است.

وی در ادامه افزود: شرایطی که امروز اساتید محترم دارند را حتی پیامبران نداشتند که در طول تدریس بتوانند هزاران دانشجو را برای آموزش داشته باشند و به همین دلیل است که باید قدر این فرصت را بدانند.

در ادامه این مراسم مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یادآور شد: امیدواریم در انتخابات آینده نیز شرایطی پیش بیاید که شاهد حضور پرشور هموطنان و به خصوص جامعه دانشگاهیان و دانشجویان باشیم.

در ادامه این مراسم جناب آقای دکتر سید عرفان سلیمی پور گزارشی از فعالیت های سال گذشته این حوزه ارائه داد.

در پایان این مراسم نیز از اساتید نمونه سال 1399 دانشگاه صنعتی قوچان تقدیر و تشکر شد که لیست این اساتید در زیر آمده است.

گروه مهندسی کامپیوتر: آقای دکتر محمدحسین سیگاری
گروه مهندسی شیمی و انرژی: آقای دکتر وحید محمدپور
گروه مهندسی مکانیک و صنایع: آقای دکتر مرتضی عنبرسوز
گروه ریاضی: آقای دکتر سید ایوب سلیمی پور
گروه مهندسی برق: آقای دکتر هانی رئوف شیبانی و آقای دکتر حسن خانی
گروه مهندسی عمران: آقای دکتر مرتضی جلیلی
استاد مدعو برتر گروه فیزیک: آقای دکتر حسین شناور
استاد مدعو برتر گروه ریاضی: آقای حامد جعفری 
استاد مدعو برتر گروه مهندسی شیمی و انرژی: خانم مهندس شیما یزدانی
استاد مدعو برتر گروه معارف: خانم زهره سلحشور

استاد برتر فرهنگی: آقای دکتر مسعود میر

 

 

کلید واژه ها: تبریک روز معلم روز معلم روز استاد دانشگاه صنعتی قوچان