پیام تبریک جناب آقای دکتر علی آیتی به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۶ کد : ۴۹۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۲
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر آیتی معاونت محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان این دانشگاه تبریک گفتند. در این پیام آمده است؛
پیام تبریک جناب آقای دکتر علی آیتی به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر آیتی معاونت محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان این دانشگاه تبریک گفتند.

در این پیام آمده است؛

فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت، دست در دست خزان طبیعت یادآور شور و شوق آموختن و طنین دلنواز زمزمه‌های استادان و دانشجویان در کوچه باغ‌های شاد و آرام و پر از صفا و صمیمیت دانایی است. از خداوند متعال سپاسگزارم که در آستانه آغار سال تحصیلی جدید، بار دیگر کامیابی خدمتگزاری به دانشجویان آینده ‌ساز ایران اسلامی را نصیب اینجانب، و خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی قوچان گردانید.

اگرچه امسال نیز دانشگاه از حضور و دیدار دانشجویان عزیز به خاطر تداوم همه گیری بیماری ویروسی محروم است، ولی تمام امیدمان این است که در اسرع وقت با تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و مجوز ستاد ملی کرونا پذیرای دانشجویان عزیز و آموزش حضوری باشیم.  انشالله به فضل الهی در سال تحصیلی جدید، و به کمک و تلاش مضاعف و خالصانه اساتید، کارکنان و دانشجویان  پرتلاش؛ توفیق بهره‌‌مندی از همه‌ی توان و انگیزه‌ والای دانش طلبی، در جهت ارتقای سطح علمی کشور عزیزمان ایران به ما عنایت گردد تا گام‌هایی موثر در جهت رشد علمی سازنده و مفید برداریم.  ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به تمامی اعضای خانواده بزرگ این دانشگاه، برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی، موفقیت، بهروزی و سعادت؛ آرزومندم.

دکتر علی آیتی

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قوچان

کلید واژه ها: پیام تبریک روز دانشجو دکتر علی آیتی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قوچان