با محوریت ۱۶ آذرماه و روز دانشجو؛

شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی قوچان تشکیل جلسه داد

۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۹ کد : ۶۱۳ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۶۴۲
دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی قوچان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، این جلسه با محوریت مراسم ۱۶ آذرماه و روز دانشجو و در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد.
شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی قوچان تشکیل جلسه داد

دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی قوچان در سال تحصیلی 1400-1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، این جلسه با محوریت مراسم 16 آذرماه و روز دانشجو و در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سیدی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی قوچان مطالبی را پیرامون اهمیت مسائل فرهنگی و روز دانشجو بیان فرمودند.

در ادامه این جلسه جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان نیز با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ و مسائل فرهنگی دانشگاه، سیاست های فرهنگی مدنظر را ابلاغ نمودند.

ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت های خوبی در حوزه فرهنگی صورت گرفته است افزود: همواره یک نیرو و فکر جدید می تواند انرژی تازه ای را به سیستم وارد نماید و از زوایایی جدید به مسائل فرهنگی نگاه کند.

ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ و مسائل فرهنگی، تصریح کردند: انجام فعالیت های فرهنگی در هر جامعه و نهادی دارای الویت می باشد و بر همین اساس، معاونت دانشجویی و فرهنگی اولین حوزه ای بود که تغییرات در آن صورت پذیرفت و ضمن تشکر از آقای دکتر جلیلی قاضی زاده بابت تلاش هایشان در مدتی که قبول زحمت داشتند، در ادامه مسیر در خدمت جناب آقای دکتر خانی دهنوی می باشیم.

در ادامه این جلسه با حضور اعضاء مصوب گردید، به مناسبت روز دانشجو مراسمی در روز سه شنبه 16 آذرماه به صورت آنلاین از ساعت 12-14 برگزار گردد و در حاشیه مراسم از دانشجویان برتر نیز تجلیل شود.

 

کلید واژه ها: شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی قوچان شورای فرهنگی مراسم روز دانشجو