ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه با ریاست دادگستری شهرستان قوچان دیدار کردند

۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۲۲:۵۸ کد : ۶۳۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۲۹
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان به همراه اعضای محترم هیات رئیسه با ریسات محترم دادگستری شهرستان قوچان دیدار کردند.
ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه با ریاست دادگستری شهرستان قوچان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان به همراه اعضای محترم هیات رئیسه با ریاست محترم دادگستری شهرستان قوچان دیدار کردند.

در این دیدار جناب آقای دکتر مهدویان ضمن عرض تبریک به جناب آقای ولیدخت بابت انتصاب ایشان به عنوان ریاست جدید دادگستری شهرستان قوچان گفت: امیدواریم تجربه و فعالیت های حضرتعالی در گذشته در این شهرستان موجب اتفاق های خوبی بوده است و امید است با استعانت از خداوند متعال در منسب ریاست دادگستری نیز موفقیت شما ادامه داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امید است با همکاری مشترک بتوانیم شرایط بهتری را ایجام کنیم و با راهنمایی حضرتعالی در مسیر اهداف تعریف شده برای دانشگاه موفق باشیم.

در ادامه این جلسه جناب آقای ولیدخت ریاست محترم دادگستری شهرستان قوچان نیز گفت: دانشگاه محل پرورش انسانها می باشد و بزرگترین عامل توسعه جامعه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علم آموزی جایگاه بسیار مهمی دارد و به همین دلیل اولین آیه هایی که نازل شد سخن از علم بود و به همین دلیل جایگاه علم و عالم بسیار ویژه است.

وی در پایان نیز با آرزوی موفقیت برای مجموعه دانشگاه صنعتی قوچان گفت: امید است خداوند متعال به شما و مجموعه دانشگاه توفیق دهید تا موفق تر باشید.

 

کلید واژه ها: ریاست دادگستری دادگستری شهرستان قوچان شهرستان قوچان شهر قوچان مجید مهدویان دکتر مجید مهدویان ولیدخت