ریاست دانشگاه صنعتی قوچان و اعضای هیات رئیسه با دادستان جدید شهرستان قوچان دیدار کردند.

۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۲۲:۵۲ کد : ۶۳۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۸۹
ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان و اعضای محترم هیات رئیسه این دانشگاه با دادستان جدید شهرستان قوچان دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، در این دیدار که در محل دادستانی شهرستان قوچان برگزار شد، در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر مجید مهدویان حضور جناب آقای حسن همتی فر به عنوان دادستان جدید قوچان را تبریک گفتند.
ریاست دانشگاه صنعتی قوچان و اعضای هیات رئیسه با دادستان جدید شهرستان قوچان دیدار کردند.

ریاست دانشگاه صنعتی قوچان و اعضای محترم هیات رئیسه این دانشگاه با دادستان جدید شهرستان قوچان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، در این دیدار که در محل دادستانی شهرستان قوچان برگزار شد، در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر مجید مهدویان حضور جناب آقای حسن همتی فر به عنوان دادستان جدید قوچان را تبریک گفتند.

در ادامه این جلسه جناب آقای دکتر مهدویان به عنوان ریاست دانشگاه صنعتی قوچان در خصوص دانشگاه صنعتی قوچان و فعالیت های این دانشگاه توضیحاتی را ارائه نمودند.

آقای حسن همتی فر نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از حضور ریاست و اعضای هیات رئیسه در دادستانی شهرستان گفت: دانشگاه صنعتی قوچان به عنوان یک دانشگاه معتبر می تواند کمک شایانی به حوزه صنعت شهرستان قوچان داشته باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه علاوه بر کمک به جامعه و صنعت می تواند به ما در جایگاه قوه قضائیه نیز کمک کند، به نوعی که دانشگاه با فعالیت خود می تواند باعث کم شدن جرم شود چرا که در وهله اول می تواند به خوبی آموزش دهد.

دادستان محترم شهرستان قوچان در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی قوچان به دلیل صنعتی بودنش نسبت به دیگر دانشگاه ها نقشش پررنگ تر است، چرا که می تواند از نظر فنی نیز به دانشجویان کار و حرفه بیاموزد و همین کار و حرفه باعث می شود فارغ التحصیلان این دانشگاه در آینده بیکار نباشد و از آنجایی که ریشه برخی از مشکلات ما بیکاری است، در نتیجه به کم شدن جرم و جنایت نیز کمک می کند.

وی ادامه داد: امروز ما در راس قوه قضائیه نیز شاهد حمایت از صنعت هستیم و در شهرستان نیز به دنبال همین مسیر هستیم و از شما به عنوان دانشگاه صنعتی شهرستان قوچان می خواهیم که کمک حال صنایع شهرمان باشید.

 

 

کلید واژه ها: دادستان قوچان همتی فر دانشگاه صنعتی قوچان شهرستان قوچان شهر قوچان دکتر مجید مهدویان