در دانشگاه صنعتی قوچان؛

مراسم سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رحمانی به مناسبت دهه فجر برگزار گردید

تعداد بازدید:۱۲۲۳
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) مراسم سخنرانی در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد. این مراسم به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان و در سالن آمفی تئاتر این مجموعه برگزار شد.
مراسم سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رحمانی به مناسبت دهه فجر برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) مراسم سخنرانی در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد.

این مراسم به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان و در سالن آمفی تئاتر این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جناب آقای دکتر مهدویان سرپرست محترم دانشگاه صنعتی قوچان ضمن خیر مقدم و تبریک دهه فجر به حاضران در جلسه، گفت: انقلاب اسلامی قطعا با اراده و خواسته تمام آحاد مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل است که بیش از چهل سال از آن می گذرد و وارد چهل سال دوم شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه های موجود در شرایط فعلی، تک تک ما در جامعه نقش بسیار مهمی داریم تا بتوانیم این هجمه ها را خنثی کنیم و به انقلاب اسلامی نیز کمک نماییم و در ادامه مسیر نیز امید است با پایبندی به اصول اسلامی یاریگر آرمان های انقلاب باشیم.

در ادامه این مراسم جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین رحمانی (رئیس اسبق عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی کل کشور) به ایراد سخنرانی و ذکر خاطراتی از انقلاب و مبارزات آن زمان پرداختند.

در این مراسم اعضای محترم هیات رئیسه و جمعی از کارکنان زحمت کش دانشگاه صنعتی قوچان حضور داشتند.