به نام و به یادبود شهدای شهرستان قوچان برگزار گردید؛

مراسم روز درختکاری در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد + گزارش تصویری

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰ کد : ۷۹۱ اخبار دانشگاه رویدادها٬همایش ها و کنفرانس ها
تعداد بازدید:۸۴۴
به منظور ترویج فرهنگ درختکاری و نهادینه کردن این امر مهم و همچنین در راستای توسعه فضای سبز دانشگاه صنعتی قوچان، مراسم روز درختکاری و پلاک‌گذاری به نام شهدای شهرستان قوچان با حضور مسئولین محترم شهرستان قوچان و در محل دانشگاه صنعتی قوچان برگزار گردید.
مراسم روز درختکاری در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، در این مراسم که روز یکشنبه 15 اسفند ماه برگزار شد، جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق امام جمعه معزز شهرستان، جناب آقای صفایی فرماندار محترم، جناب آقای دکتر مهدویان سرپرست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سیدی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای افضلی حق پناه شهردار محترم و جناب آقای فخرآبادی ریاست محترم شورای اسلامی شهر قوچان و جمعی دیگر از مسئولین و اعضای شورای اداری شهرستان به همراه اعضای فرهیخته هیات علمی، اعضای محترم هیات رییسه و کارکنان زحمت کش این دانشگاه و همچنین اصحاب رسانه شهرستان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم جناب آقای دکتر مهدویان سرپرست محترم دانشگاه صنعتی قوچان ضمن خیر مقدم به حضار در این مراسم گفت: ابتدا لازم می دانم اعیاد شعبانیه را خدمت تمامی شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: منابع طبیعی ذخیره ای برای همه نسل ها می باشد و به نوعی سرمایه مادی کشور است و صیانت از این سرمایه وظیفه همه ما می باشد.

سرپرست محترم دانشگاه صنعتی قوچان در ادامه افزود: چند ماه می باشد که همکاران ما در واحد دفتر‌فنی شرایط را محیا کرده اند تا بتوانیم شرایط محوطه را بهبود بخشیم که بخشی از این موضوع به فضای سبز بر می‌گردد و امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا کاشت نهال به مناسب روز درخت کاری و هفته منابع طبیعی و به نام شهدای عزیز کشورمان ایران اسلامی را داشته باشیم.

در ادامه این مراسم جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین هراتی مطلق امام جمعه معزز شهرستان نیز به اهمیت فضای سبز و موضوع درحتکاری اشاره کرد و افزود: امیدواریم شرایط به سمتی پیش برود که بتوانیم از محیط زیست حمایت کنیم و در این کار سهیم باشیم.

در ادامه این مراسم مسئولین محترم شهرستان به کاشت نهال به نام شهدای عزیز و والامقام قوچانی پرداختند و از زحمات کارکنان منابع طبیعی با اهدای گل تقدیر و تشکر کردند.