جناب آقای دکتر مهدی چم پور به عنوان ریاست آموزشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی شهرستان قوچان معارفه شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۱ کد : ۹۶۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۷۵
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، مراسم معارفه ریاست جدید آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی شهرستان قوچان برگزار گردید.
جناب آقای دکتر مهدی چم پور به عنوان ریاست آموزشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی شهرستان قوچان معارفه شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، مراسم معارفه ریاست جدید آموزشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی شهرستان قوچان برگزار گردید.

در این مراسم جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر خاتمی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی، اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان و تعدادی از مدیران محترم و کارکنان دانشگاه صنعتی قوچان نیز حضور داشتند.

مسئولین محترم شهرستان جناب آقای طاهری معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان، جناب آقای عبداللهی به نمایندگی از دفتر نماینده محترم شهرستان و تعدادی دیگر از کارکنان این آموزشکده از دیگر حاضران این جلسه بودند.

جناب آقای دکتر خاتمی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در این جلسه ضمن تبریک به جناب آقای دکتر چم پور بابت انتصاب وی به عنوان ریاست جدید آموزشکده فی و حرفه ای شهید رجایی قوچان، ایشان را از چهره ها و نخبگان علمی کشور دانست و افزود: امروز در خدمت شخصی خواهیم بود که رزومه بسیار خوب و قوی در آموزش، پژوهش و فناوری کشور دارند و امیدواریم با استعانت از خداوند متعال ایشان و دیگر مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی در فعالیت هایشان موفق باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ویژگی های مهمی در دانشگاه فنی و حرفه ای قرار دارد و رسالت اصلی آن این است که مهارت به دانشجو بیاموزد تا بتواند بعد از فارغ التحصیلی وارد بازار کار شود.

در ادامه این مراسم نیز جناب آقای دکتر چم پور ریاست آموزشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی قوچان ضمن تشکر از حاضرین در این جلسه بیان نمودند: برای هر کدام از این مسئولیت ها شهدای عزیز زیادی جانشان را از دست داده اند و امروز که شاهد ارتقا علمی کشور عزیزمان هستیم نتیجه خون شهیدان عزیز می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز بعد از چهار دهه خوشحالیم که در حوزه آموزش عالی بسیار خوب و پیشرو بوده و در بسیاری از رشته ها سرآمد هستیم که این موفقیت‌ها مدیون خون شهدا و برنامه‌ریزی در این چند دهه هستیم و امروز این بار امانتی است در اختیار بنده که امیدوارم بتوانم به امید خداوند به بهترین شکل کار را پیش ببریم.

جناب آقای دکتر چم پور در ادامه تصریح کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال و کمک شما عزیزان و مسئولین شهرستان، استان و همچنین تلاش های همکاران عزیز در این مجموعه شاهد اتفاق های خوبی در آینده باشیم.

در ادامه این مراسم حکم ریاست جناب آقای دکتر چم پور با امضای جناب آقای دکتر خسرویان ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و توسط جناب آقای دکتر خاتمی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی تحویل ایشان شد.

لازم به توضیح است، جناب آقای دکتر چم‌پور در یک دوره 5 ساله از 90 تا 95 برای تحصیل دوره دکتری راهی دانشگاه صنعتی گراتس اتریش شد و در این مدت با شرکت در فرصت مطالعاتی دانشگاه ماساچوست، جایزه مارشال پلن ایالات متحده را دریافت کرد؛ در نهایت فوق دکتری خود را از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران گرفتند.

ایشان عضو هیأت علمی همین رشته در دانشگاه صنعتی قوچان و استاد همکار دانشگاه فردوسی مشهد، برنده چندین جایزه از بنیاد ملی نخبگان و ریاست انجمن بینایی ماشین و پردازش تصویر ایران می باشند.

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: آقای دکتر چم پور دکتر چم پور آقای دکتر مهدی چم پور دکتر مهدی چم پور آموزشکده فنی و حرفه ای قوچان دانشگاه صنعتی قوچان آموزشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی قوچان