به مناسبت فرارسیدن هفته سرآمدی آموزش و گرامیداشت روز معلم و استاد انجام شد :

برگزاری آیین تجلیل از سرآمدان برتر آموزشی دانشگاه صنعتی قوچان

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۰ کد : ۲۰۶۴ اخبار دانشگاه اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۴۶۶
برگزاری آیین تجلیل از سرآمدان برتر آموزشی دانشگاه صنعتی قوچان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، آیین تجلیل از اساتید و سرآمدان برتر آموزشی دانشگاه در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد و همچنین بزرگداشت دهه سرآمدی آموزش برگزار گردید. این مراسم با حضور میهمانان ویژه‌ای چون حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق امام جمعه، مهندس صفایی فرماندار، سرهنگ نظری فرمانده سپاه و سرهنگ بلاش آبادی ریاست پیشگیری پلیس شهرستان قوچان برگزار شد.

این مراسم در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید سلیمانی  و با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی ایران آغاز شد. کلیپ تصویری از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و اهمیت معلمان و اساتید نیز به نمایش درآمد که با استقبال حاضرین مواجه گردید. در ادامه، پیام تبریک معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اساتید حاضر در جلسه پخش شد و سپس دکتر مجید مهدویان، ریاست دانشگاه، به ایراد سخن پرداخت. ایشان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و تبریک دهه سرآمدی آموزش و روز معلم و استاد، به بیان نقش حیاتی اساتید دانشگاه در تعلیم و تربیت دانشجویان پرداخت و توصیه‌هایی را جهت بهبود وضعیت آموزشی دانشگاه ارائه داد.

در بخش دیگری از مراسم، کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری پخش شد که در آن به اساتید انقلابی توصیه‌هایی ارائه گردید. حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق، امام جمعه شهرستان قوچان، نیز به ایراد سخن پرداخت و اهمیت نقش معلمان و اساتید در تربیت نسل آینده را تبیین کرد. در ادامه، دکتر امین یزدی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه، در خصوص شیوه‌نامه انتخاب اساتید و سرآمدان برتر آموزشی سخنرانی نموده و در پایان، از اساتید برتر آموزشی تجلیل به عمل آمد. این مراسم با گرفتن عکس یادگاری اساتید در مقابل ساختمان شهید سلیمانی و صرف ناهار به پایان رسید.