اخبار دانشگاه - آرشیو

پیام تبریک جناب آقای دکتر علی آیتی به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر آیتی معاونت محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان این دانشگاه تبریک گفتند. در این پیام آمده است؛

ادامه مطلب
پیام تبریک جناب آقای دکتر بهشتی ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان
به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک جناب آقای دکتر بهشتی ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر بهشتی ریاست محترم این دانشگاه در پیامی به دانشجویان عزیز این دانشگاه آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است؛ بار دیگر فصل « مـهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد. امید است در این آغازین روزهای خجسته سال تحصیلی شما دانشجویان عزیز با اتکال به خداوند متعال و با تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری، استوارتر و با نشاط تر از قبل در رسیدن به مدارج بالای علمی و معنوی در مسیر رونق و شکوفایی تولید علم و دانش با شتاب بیشتری حرکت کرده و در تحقق اهداف متعالی و سازنده میهن اسلامی ایران گام بردارید. با توجه به اینکه شرایط حاکم مانع از دیدار حضوری با شما عزیزان شده است، بدینوسیله آغاز سال تحصیلی جدید و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به تمامی شما دانشجویان عزیز دانشگاه صنعتی قوچان به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک عرض نموده و برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. دکتر علی اصغر بهشتی ریاست دانشگاه صنعتی قوچان

ادامه مطلب
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه صنعتی قوچان در سالن سمینار این دانشگاه برگزار شد. این جلسه با حضور جناب آقای دکتر بهشتی ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان ، جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر عقیل فرزانه مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، رمضانعلی واحدی دبیر ستاد امر به معروف شهرستان قوچان و سایر اعضاء برگزار گردید. در این جلسه اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه صنعتی قوچان معارفه شدند. همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موارد این جلسه بود.

ادامه مطلب
ساخت کیت تشخیص کرونا در ۳۰ ثانیه در دانشگاه صنعتی قوچان
دکتر علی اصغر بهشتی ریاست دانشگاه صنعتی قوچان خبر داد؛

ساخت کیت تشخیص کرونا در ۳۰ ثانیه در دانشگاه صنعتی قوچان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان و به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه صنعتی قوچان از ساخت کیت تشخیص سریع کرونا در ۳۰ ثانیه توسط عضو هیات علمی این دانشگاه خبر داد. علی اصغر بهشتی رئیس دانشگاه صنعتی قوچان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این اقدام ارزشمند در شرکت «نانو کاوشگران یکتای توس» تحت پوشش این دانشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسط طاهره روحانی بسطامی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان، طراحی و به نتیجه رسیده است.

ادامه مطلب
اخذ ۳ رشته جدید دانشگاهی در دانشگاه صنعتی قوچان
دکتر علی آیتی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قوچان در گفت و گو با ایسنا مطرح کرد؛

اخذ ۳ رشته جدید دانشگاهی در دانشگاه صنعتی قوچان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان و به نقل از ایسنا، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قوچان از اخذ مجوز سه رشته گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد. علی آیتی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این رشته گرایش‌ها از رشته‌های محبوب و پرطرفدار هستند، عنوان کرد: رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی و رشته ریاضی کاربردی در دو گرایش آنالیز عددی و بهینه سازی رشته‌های جدید اضافه شده به این واحد دانشگاهی هستند که برای رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی تعداد ۱۵ نفر در دو نوبت و برای رشته ریاضی کاربردی گرایش‌های آنالیز عددی و بهینه‌سازی هر یک ۸ نفر پذیرش دانشجو خواهیم داشت که با اختصاص کد انتخاب رشته در دفترچه سازمان سنجش داوطلبان می‌توانند از مهر ماه سال جاری در این رشته‌ها به تحصیل بپردازند.  

ادامه مطلب